تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد
سه شنبه 10 آبان 1401 - 18:28:43
خبرنگار : فرخنده تاج آبادی
|
|
تاج پرس/یزد حقیرالسادات ادامه داد: توجه به مدیریت و ایجاد جاذبه های تفریحی ورزشی، از جاذبه های مکمل گردشگری است که بسیار برای شهر یزد مورد نیاز به شمار میرود، لازم است بازآفرینی شهری در یزد رخ دهد و در سطح شهر مجتمع های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و گردشگری ایجاد شود. به گفته وی، طراحی پارک های موضوعی نیز ضرورت دارد تا برای عموم مردم شهر برنامه ریزی شود و بتوانند اوقات فراغت خود را در این مجموعه ها بگذرانند، وجود چنین پارک هایی ضمن اینکه هیجان شهروندان تخلیه میشود، میتواند کارکرد فرهنگی و آموزشی در حوزه گردشگری نیز داشته باشد. رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، درخصوص تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهر یزد گفت: با تولید محتوا در شبکه های ملی و اجتماعی و به خصوص مجازی می توان شهر یزد را به همگان معرفی کرد، تبلیغات حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد است. حقیرالسادات افزود: به نظر بسیاری از کارشناسان گردشگری ضرورت دارد افتخارات بین المللی و میراثی شهر یزد در دنیا از طریق رسانه و تبلیغات معرفی شود. وی در پایان تاکید کرد: در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و با استفاده از ظرفیت کارشناسان مختلف در حوزه های تبلیغات، در زمینه گسترش تبلیغات گردشگری گام های موثری برداشته خواهد شد روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد
http://tajpress.ir/fa/News/21066/تبلیغات-و-بازاریابی-حلقه-مفقوده-گردشگری-شهر-یزد
|