استفاده از پتانسیل روابط عمومی‌های استان یزد برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف
پنجشنبه 8 تير 1402 - 18:19:03
خبرنگار : فرخنده تاج آبادی /مدیر مسئول علیرضا تاج آبادی
تاج پرس /یزد
علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست ضمن قدردانی از همکاری و هم افزایی تمامی بخش‌های صنعت آب و برق استان طی سالیان گذشته تاکنون گفت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در شرایط کنونی با چالش‌هایی روبرو است و لازم است با همفکری مدیران و صاحب‌نظران روابط عمومی این صنعت، راهکارهایی مناسب برای گذر از این چالش‌ها و اثرگذاری حداکثری در زمینه مدیریت مصرف آب و برق در نظر گرفته شود. 
وی همچنین در این نشست با تاکید بر تخصصی کردن برنامه‌های فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف در بسترهای مختلف صنعت، تجاری، کشاورزی و خانگی؛ در خصوص جلب همکاری و فراهم کردن تسهیلات لازم برای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و برق در فضای مجازی و معابر شهری استان، قول مساعد داد. 
مجید دهقان دبیر شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد نیز در این نشست ضمن تشریح شرایط و وضعیت صنعت برق استان و کشور، اقدامات انجام‌شده و نیاز‌های این صنعت برای گذر موفق از پیک بار تابستان 1402  و فرهنگ‌سازی اثربخش در این زمینه را تشریح کرد. 
وی با اشاره به اینکه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف از ضرورت‌های قابل‌اجرا برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب و انرژی است؛ هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی بیش از پیش روابط عمومی‌های دیگر دستگاه‌های استان را از مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خواستار شد. 
در ادامه این نشست نیز دیگر مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه تخصصی دستگاه خود، راهکارهای پیشنهادی برای اثرگذاری و حصول نتیجه بیشتر در این زمینه را بیان کردند و در پایان برنامه‌های مشترک برای اطلاع رسانی در فضای مجازی و محیط شهری برای اجرا به توافق اعضا رسید.

http://tajpress.ir/fa/News/26156/استفاده-از-پتانسیل-روابط-عمومی‌های-استان-یزد-برای-فرهنگ‌سازی-مدیریت-مصرف
بستن   چاپ