به گزارش تاج پرس/یزد
جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی اکیپ های امدادی آب و فاضلاب، نشتی مسیر انشعاب، شکستگی در شبکه، نشتی در حوضچه کنتور و درخواست قطع و وصل آب را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد 31 هزار و 655 پرونده در زمینه حوادث آب ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است.
او به ثبت و پیگیری هزار و 831 فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارشهای پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل میباشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود.
علمدار اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند.
http://tajpress.ir/fa/News/34556/ثبت-و-پیگیری-بیش-از-33-هزار-حادثه-در-شبکه-آب-و-فاضلاب-استان-یزد