بزرگنمایی:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد هر گردشگر را سفیر فرهنگی یزد دانست و گفت: باید بتوانیم در راستای مبارزه با ایران هراسی و اسلام هراسی، چهره واقعی یزد را در عرصه ملی و بینالمللی به تصویر بکشیم.
تاج پرس/یزد
احمد آخوندی با بیان اینکه رضایت گردشگران در نوروز باید معیار خدمات دهی زیرساختهای گردشگری باشد، گفت: یکی از مسائل مهمی که باید همزمان با توسعه گردشگری مورد توجه باشد مربوط به رضایت گردشگران از یزد است.
وی حس تجربه را یکی از لازمههای توسعه گردشگری دانست و گفت: یزد باید مقصد سفر گردشگران باشد لذا باید با رعایت کدهای اخلاقی و اخلاق مداری بتوانیم ضمن حفظ پیوستهای فرهنگی، یزد را مقصد هرساله گردشگران کنیم.
آخوندی با بیان اینکه تجدید آموزشها و توجه به چنین نکاتی برای خدمات دهی در نوروز 1401 ضروری است، تصریح کرد: بخش خصوصی گردشگری خصوصا شرکتهای عامل و تشکلهای گردشگری میتوانند در بررسی و پایش رضایت مندی گردشگران و سنجش کیفیت خدمات در یزد ورود کنند.
وی با بیان اینکه یزد باید در محتواسازی چنین مسائلی پررنگ ورود کند، گفت: باید بتوانیم در راستای مبارزه با ایران هراسی و اسلام هراسی، چهره واقعی یزد را در عرصه ملی و بینالمللی به تصویر بکشیم.
مدیرکل میراث یزد هر گردشگر را سفیر فرهنگی یزد دانست و گفت: هر گردشگر داخلی و خارجی سفیری فرهنگی برای معرفی یزد است لذا باید بتوانیم از این ظرفیت مهم به خوبی بهرهمند شویم.
آخوندی در پایان با تاکید بر اهتمام شهرداری یزد در بررسی چنین مسائلی تصریح کرد: در این خصوص باید از ظرفیتهای گستردهای مانند شهرداری نیز استفاده کنیم.
- پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵:۳۵
- ۲۱۹ بازدید
- منبع: خبرنگار : فرخنده تاج آبادی