آخرین مطالب

دهقانی اشکذری خبرداد،

طرح جامع تحت عنوان "تحلیل برند در واحد یزد" اجرایی می شود حقوق وقوانین شهروندی - فرهنگی واجتماعی

طرح جامع تحت عنوان "تحلیل برند در واحد یزد" اجرایی می شود

  بزرگنمایی:
"برندسازی و توجه به ظرفیت ها"، یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد، با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد یزد در عرصه های مختلف داخلی گفت: دانشگاه آزاد یزد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و مسئله محور در استان، باید به یک برند برجسته و پیشرو، در راستای استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای موجود و خلق فرصت ها و روندهای تحول ساز مبدل شود. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، جلسه مشترکی با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزدو تعدادی از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی که در طرح جامع "تحول برند دانشگاه آزاد اسلامی یزد" توسط مجری طرح ، خانم دکتر شهناز نایب زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد عملیاتی می شود.
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد، در ابتدای این جلسه، با تشریح توانمندی های دانشگاه ، یادآور این مطلب شد که دانشگاه آزاد یزد به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان ، با داشتن توانمندی های شاخص زیاد، از اعضای هیات علمی مجرّب و کار آفرین برتر، امکانات وسیع آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در ادامه ، تغییر نگاه مردم استان به دانشگاه آزاد یزد را به عنوان یک برند معتبر در سطوح مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی را متذکر و اظهار کرد: باید توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه را با همکاری همه حوزه ها به نمایش بگذاریم و دانشگاه را به جایگاهی شایسته در استان تبدیل سازیم که به عنوان انتخاب اول هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه مطرح باشد.

وی مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع دانشگاه آزاد یزد را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور ، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه برند سازی دانشگاه آزادیزد با مخاطبان جامعه هدف ، عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا، ضمن تحلیل صنایع فعال در استان، فابلیت های برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن مورد توجه قرار گرفته وضعیت فعلی دانشگاه از منظر مدیریت استراتژیک برند تشریح می شود؛ 
شهناز نایب زاده مجری طرح "برندسازی"و عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد، تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد، متشکل از 13 نفر  از دانشجویان مدیریت بازرگانی در مقاطع دکتری و ارشد می باشد که با دغدغه رشد و توسعه دانشگاهی که در حال حاضر در این مقوله مشغول به تحصیل می باشند به تحقیق و مطالعه پرداخته و با یادگیری شیوه علمی تحقیق در یک تیم علمی، بخش ها و فازهای مختلف طرح تحول برند دانشگاه آزاد یزد را اجرا خواهند کرد.
وی در ادامه مهمترین اهداف اجرای طرح را، شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و شناسائی ظرفیت های دانشگاه و همچنین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه توانمند سازی دانشگاه آزاد یزد به جهت تحلیل جامع وضعیت کنونی جایگاه دانشگاه آزاد یزد در استان بیان کرد.
نائب زاده، کسب بینش لازم جهت برنامه ریزی های آتی با در نظر گرفتن ویژگی های بومی استان و نیز دغدغه های استان در زمینه اشتغال و علی الخصوص دیدگاه های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب اجرای طرح برندسازی را تاکید کرد،
 گفتنی است در این نشست، دانشجویان مجری طرح به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در حیطه و فضای کار پرداختند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

جزئیات تغییر ساعت کاری کارکنان تهران اعلام شد

تاریخ‌سازی پسران هاکی ایران در جهان+ اسامی

جدول لیگ برتر بعد از تساوی استقلال در برابر آلومینیوم

اولین گردهمایی کشوری اندیشکده ها و اندیشمندان در استان یزد

قنات قدیمی ترین مدل حکمرانی در سیستم های حاکمیتی ایران بوده است

شهروندان و همکاران صنعت آب را به مشارکت در پویش(دو درجه کمتر)دعوت کرد

کسب رده موفق توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد

نقش آفرینی ثبت احوال در تصمیم گیری های کلان با هشدارهای جمعیتی و ارائه آمارهای تحلیلی

هدف اصلی سازمان بهبودشبکه حمل و نقل شهری وگسترش ناوگان است

استان یزدرتبه اول کشوری را به لحاظ طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری دارد

برترین دروازه بان‌های سال 2024

قیمت خودرو امروز 27 آذر 1403 / خودرو چینی کله پا شد +جدول

حقوق کارمندان، بازنشستگان و سربازان تغییر کرد

اعضای هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند

رفع موانع و تسهیل گری زیست بوم استارتاپی استان

اقدامات اثرگذار درکاهش تلفات جانی درمحورهای مواصلاتی استان

سومین دوره لیگ برتر تیمی دارت کارگران کشور

شناسایی تعدادی از دانش آموزان توانمند از طریق تعریف طرح پژوهشی

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده توسعه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی: نگاهی به چالش‌های آموزش عالی

نماینده ی جدید مدیران مسئول درهیات نظارت برمطبوعات مشخص شد

اجرای طرح‌های پژوهشی، آموزشی ، مطالعاتی بین خانه فناور محیط زیست و پارک علم و فناوری یزد

یزدجزو پنج استان صنعتی کشور به لحاظ مصرف گاز است

اولین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

نمایشگاه ثمره نوآوری و تلاش بی‌وقفه جوانان استان است

غذای سالم موجب سلامت جسم و روان می‌شود

خاک مظلوم‌ترین مولفه طبیعت که باید به آن توجه ویژه‌ای شود

اکنون شش هزار و 200 دانشجو در 107 مقطع تحصیلی از رشته‌های بهیاری و بهورزی درحال آموزش هستند

تأکید بر اهمیت الگوپذیری از شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)

بیمه «فرهنگ و هنر» عنوانی که از این پس اعضای صندوق اعتباری هنر و هنرمندان با آن بیمه می‌شوند

احداث ساختمان اداری آستان قدس رضوی به مساحت 2467/43 متر مربع در شهرستان بهاباد

سنددار شدن رودخانه ای به مساحت 2520 متر مربع در استان

اصلاح و بازسازی حدود 2 هزار متر از خط انتقال مجتمع آبرسانی امام حسین(ع)

بیماران نیازمند به خون را در فصل سرما از یاد نبریم

ثبت نام یک هزار و661 نفر برای شرکت در دوازدهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان یزد

بیشترین خسارت پرداختی بیمه در استان مربوط به تصادفات است

کشف یک تن انواع مواد مخدر در محورهای ورودی یزد

امکان دریافت گواهی‌نامه مالکیت ملک در سامانه کاتب فراهم شد

ترویج فرهنگ اهدای خون در بین جوانان و بانوان و خانواده ها

مشارکت اکثر بهره‌برداران یزدی در سرشماری کشاورزی

توسعه اقتصادی استان با تمرکز بر مسائل زیست محیطی،حفظ منافع نسل‌های آینده

تدوین استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان تشریح شد

گامی موثردر حوزه شرکت‌های مرتبط با هوش مصنوعی

برگزاری اولین همایش استانی الگوی حکمرانی تمدنی علم و فناوری در دانشگاه یزد

برگزاری اولین رویداد ورزشی کشوری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد

جدول نرخ گاز مایع مازاد بر سهمیه در سامانه سدف

حلقه صالحین برون سازمانی بانوان استاندارد یزد برگزار شد

مهمترین اهداف رزمایش ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت رسان و امدادگر

اقتصاد یزد، اقتصادی کوچک با بخش‌های بزرگ است

ایجاد 10 فرهنگسرا و 35 مکان ورزشی در شهر یزد