آخرین مطالب

دهقانی اشکذری خبرداد،

طرح جامع تحت عنوان "تحلیل برند در واحد یزد" اجرایی می شود حقوق وقوانین شهروندی - فرهنگی واجتماعی

طرح جامع تحت عنوان "تحلیل برند در واحد یزد" اجرایی می شود

  بزرگنمایی:
"برندسازی و توجه به ظرفیت ها"، یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد، با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد یزد در عرصه های مختلف داخلی گفت: دانشگاه آزاد یزد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و مسئله محور در استان، باید به یک برند برجسته و پیشرو، در راستای استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای موجود و خلق فرصت ها و روندهای تحول ساز مبدل شود. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، جلسه مشترکی با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزدو تعدادی از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی که در طرح جامع "تحول برند دانشگاه آزاد اسلامی یزد" توسط مجری طرح ، خانم دکتر شهناز نایب زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد عملیاتی می شود.
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد، در ابتدای این جلسه، با تشریح توانمندی های دانشگاه ، یادآور این مطلب شد که دانشگاه آزاد یزد به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان ، با داشتن توانمندی های شاخص زیاد، از اعضای هیات علمی مجرّب و کار آفرین برتر، امکانات وسیع آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در ادامه ، تغییر نگاه مردم استان به دانشگاه آزاد یزد را به عنوان یک برند معتبر در سطوح مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی را متذکر و اظهار کرد: باید توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه را با همکاری همه حوزه ها به نمایش بگذاریم و دانشگاه را به جایگاهی شایسته در استان تبدیل سازیم که به عنوان انتخاب اول هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه مطرح باشد.

وی مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع دانشگاه آزاد یزد را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور ، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه برند سازی دانشگاه آزادیزد با مخاطبان جامعه هدف ، عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا، ضمن تحلیل صنایع فعال در استان، فابلیت های برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن مورد توجه قرار گرفته وضعیت فعلی دانشگاه از منظر مدیریت استراتژیک برند تشریح می شود؛ 
شهناز نایب زاده مجری طرح "برندسازی"و عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد، تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد، متشکل از 13 نفر  از دانشجویان مدیریت بازرگانی در مقاطع دکتری و ارشد می باشد که با دغدغه رشد و توسعه دانشگاهی که در حال حاضر در این مقوله مشغول به تحصیل می باشند به تحقیق و مطالعه پرداخته و با یادگیری شیوه علمی تحقیق در یک تیم علمی، بخش ها و فازهای مختلف طرح تحول برند دانشگاه آزاد یزد را اجرا خواهند کرد.
وی در ادامه مهمترین اهداف اجرای طرح را، شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و شناسائی ظرفیت های دانشگاه و همچنین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه توانمند سازی دانشگاه آزاد یزد به جهت تحلیل جامع وضعیت کنونی جایگاه دانشگاه آزاد یزد در استان بیان کرد.
نائب زاده، کسب بینش لازم جهت برنامه ریزی های آتی با در نظر گرفتن ویژگی های بومی استان و نیز دغدغه های استان در زمینه اشتغال و علی الخصوص دیدگاه های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب اجرای طرح برندسازی را تاکید کرد،
 گفتنی است در این نشست، دانشجویان مجری طرح به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در حیطه و فضای کار پرداختند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

صبحی با نشاط با ورزش وطرح گامیران

تکریم و معارفه مدیران استاندارد یزد انجام شد

مبادلات رسمی بازار آب یزد آغاز شد

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دوره‌هایی برای سواد آموزان طراحی و برنامه ریزی شده است

آغاز طرح فروش جدید ایران‌خودرو

ارائه 70 درصد از آموزش‌های عملی و 30 درصد آموزش‌های تئوری در راستای تربیت افراد متخصص، ماهر

نقشه تعطیلی استان‌ها در روز شنبه 22 دی + عکس

امروز حراج سکه برگزار می‌شود

مبلغ احتمالی عیدی بازنشستگان در 1403 مشخص شد + زمان واریز

مجموعا پنج مرکز یادگیری محلی نهضت سواد موزی در استان دایر است

تقویت و بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های غیردولتی و تشکل‌های اجتماعی همسو رویکرد مهم بهزیستی است

چه شرکت‌های مجاز به فروش آنلاین طلاهستند؟

الگوی استفاده اینزاگی از طارمی+ زندگی دوباره طارمی

عزم جدی پلیس برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمامی محلات یزد

پایان بن‌بست خیابان موعود پس از یک دهه انتظار

طرح فاضلاب شهری یزد در انتظار تامین اعتبار

جدیدترین فناوری‌ها در صنعت پلاستیک و ماشین‌آلات بسته‌بندی

ثبت بالغ بر 70درصد از تعهد اشتغال استان در سامانه ملی رصد اشتغال

یکی از معاونان پژوهش و فناوری برتر 1403 دانشگاه آزاد اسلامی شد

پایتخت جدید ایران/ مکران کجاست؟ +فیلم

روش برخورداری از خدمات درمانی- تشخیصی مراکز طرف قرارداد بیمه صندوق اعتباری هنر

پیشرفت ناحیه صنعتی خاتم با اعتبار 340 میلیارد ریال

نقش مقنی های یزدی در دوران دفاع مقدس

بانک قرض الحسنه مهر ایران جزو بانک‌های سودآور کشور است

اجرای طرح رینگ شهری آبرسانی شهر یزد با پیشرفت90 درصدی

افزایش اضافه‌کار پرستاران از چه زمانی اجرا می‌شود؟

خبر خوش سازمان تامین اجتماعی

سازمان هواشناسی هشدار داد/ برف و باران در 27 استان

هدیه عجیب تسلا، مناسب کریسمس 2024 + عکس

الزام به شفاف‌سازی مکاتبات اداری در وزارت فرهنگ/ انتشار نامه‌های عمومی ظرف 48 ساعت

آغاز اعطای تسهیلات حمایتی به کسب‌وکارهای فرهنگی و خلاق

توافق 11 بندی گمرکات ایران و آذربایجان

ورزشگاه آزادی فردا رسما بازگشایی می‌شود

فوری؛ به دستور فیفا، اتاق وی ای آر تعطیل می شود/ قوانین جدید استفاده از کمک داور ویدیویی

مهدی طارمی در اینتر ماندنی شد

لیست بیمه شدگان فعال بیمه تامین اجتماعی صندوق اعتباری هنر

آشنایی خبرنگاران و اطلاع‌رسانی مناسب به مردم از فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط شهرداری

پیام ،عکس وشعربرای تبریک روزمادرروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

جدول لیگ برتر بعد از شکست پرسپولیس در برابر مس رفسنجان

جزئیات تغییر ساعت کاری کارکنان تهران اعلام شد

تاریخ‌سازی پسران هاکی ایران در جهان+ اسامی

جدول لیگ برتر بعد از تساوی استقلال در برابر آلومینیوم

اولین گردهمایی کشوری اندیشکده ها و اندیشمندان در استان یزد

قنات قدیمی ترین مدل حکمرانی در سیستم های حاکمیتی ایران بوده است

شهروندان و همکاران صنعت آب را به مشارکت در پویش(دو درجه کمتر)دعوت کرد

کسب رده موفق توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد

نقش آفرینی ثبت احوال در تصمیم گیری های کلان با هشدارهای جمعیتی و ارائه آمارهای تحلیلی

هدف اصلی سازمان بهبودشبکه حمل و نقل شهری وگسترش ناوگان است

استان یزدرتبه اول کشوری را به لحاظ طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری دارد