بزرگنمایی:
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بیشترین تماس مردم با سامانه ۱۳۷ مربوط به زمان حوادث است گفت: معرفی سامانه ۱۳۷ به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود.
تاج پرس/یزد
فاطمه زارع در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری یزد برگزار شد اظهار کرد: بحث ملاک و شاخص ارزیابی در ارتباط با سامانه 137 گسترش آموزشهای شهروندی در ارتباط با معرفی سامانه است.
وی تصریح کرد: به طور معمول شهروندان زمانی که اتفاق یا حادثهای برای آنها رخ میدهد بیشتر اقدام به ارائه درخواست و ارتباط با این سامانهها میکنند.
عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بیشترین میزان تماس در امسال هم به نظر میرسد مربوط به دو سیل اخیر باشد و به همین دلیل نمیتوان نتایج آن را به تمام زمانها محول کرد.
زارع تصریح کرد: در صورتی که سامانههای ارتباطی شهرداری با مردم تقویت شود، قطعا میزان ارائه خدمات و انجام درخواستهای آنها بهتر و بیشتر انجام میشود.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد
- پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰:۳۲
- ۱۵۳ بازدید
- منبع: خبرنگار : فرخنده تاج آبادی