بزرگنمایی:
نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در سخنان پیش از دستور در صحن علنی شورا خطاب به شهردار گفت: ضرورت دارد مدیریت منابع و زمان در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در الویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.
تاج پرس/یزد
حجتالاسلام سید ناصر حیدری ادامه داد: برخی از مطالبات و درخواست مردم که به بخش های مختلف شهرداری به کارتابل مدیران ارسال می شود، حداکثر یک ماه زمان برای اقدام و بررسی کافی است اما متأسفانه در چندین درخواست مشاهده شده که چند ماه در انتظار پاسخگویی می ماند بر همین اساس ضرورت دارد وقتی نامه ای در کارتابل مدیری ارسال می شود حداقل و حداکثر زمان مورد نیاز برای پاسخگویی مشخص شود.
به گفته وی: همچنین باید برای مدیران و کارکنانی که به موقع و در اسرع وقت پاسخگوی مردم هستند تشویق و تسهیلات در نظر گرفته شود و بلعکس با مدیرانی که در پاسخگویی باعث انتظار طولانی مردم می شوند برخورد شود.
نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: عدم پاسخگویی به ارباب رجوع و بلاتکلیفی باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم میشود بنابراین پاسخگویی به موقع، قانونی و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد
- شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴:۲۷
- ۱۴۳ بازدید
- منبع: خبرنگار : فرخنده تاج آبادی