مسئولین باید صدای مردم باشند؛
بزرگنمایی:
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت :مشکل ارباب رجوع باید در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود یا در صورت عدم رفع موضوع حداقل به درستی راهنمایی شوند .
تاج پرس/یزد
محمد علی حاتمی زاده در جلسه ای که صدای مردم نامیده شد ؛اظهار کرد :در این دولت مردمی پاسخگویی به شکایات قبل از اینکه موضوع به دستگاه های بیرون از جهاد برود از وظیفه مدیران سازمان است.
وی با بیان اینکه مردم داری از اولویت های دولت محترم است ؛عنوان کرد : جلسه صدای مردم به منظور فراهم سازی زمینه شناسایی نیاز های اولویت دار و مطالبات مردمی به ویژه محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه و نیز بهرهمندی از ظرفیت های نظارتی ،شناسایی گلوگاه های فساد خیز توسط کلیه ی مسئولین سازمان برگزار می شود .
حاتمی زاده ضمن بیان اهمیت این موضوع به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند:شکر کنید خدا را که نعمت خدمت به مردم را به شما داده ؛اینکه شما در جایگاهی هستید که میتوانید به این مردم خوب، به این مردم مومن ،به این کشور اسلامی خدمت کنید ؛دادن این امکان به شما نعمت بزرگی است ؛این نعمت را شکر کنید اشاره و از معاونین و مدیران جهاد خواست که مردمداری را سرلوحه فعالیت هایشان قرار دهند.
- يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳:۳۰
- ۱۴۳ بازدید
- منبع: خبرنگار : فرخنده تاج آبادی /مدیر مسئول علیرضا تاج آبادی