ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه استخدامی - حقوقی و قضایی - حقوق وقوانین شهروندی بزرگنمایی: معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامهای به مدیران عامل شرکتهای ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال پیش از تاریخ ۹۹/۴/۱۳ اجرا نمایند تاج پرسبه گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت به نقل از شاتا، با توجه به جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکتهای اپراتور تلفن همراه، در هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بستهها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (براساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی می باشد)، عباس تابش در نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت 24 ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت مطابق روال قبل از تاریخ 99/4/13 اقدام و از طریق خبرگزاریها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایند. رییس سازمان حمایت به شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵:۲۷ ۴۹۲ بازدید منبع: مرکزاطلاع رسانی دولت ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه , سازمان حمایت , اپراتورهای تلفن همراه , گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه , , تاج پرس , بسته های اینترنت , قیمت بسته های اینترنت لینک کوتاه خبر: http://www.tajpress.ir/fa/News/5068/ اقتصادی , اجتماعی , فرهنگی , ورزشی , حقوقی , کسب و کار , تاج پرس