بزرگنمایی:
پیرو تاکیدات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بسترهای الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است.
تاج پرس
عبدالحسین رامشی با اعلام این خبر گفت: به منظور دسترسی
آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا،
مراجعه کنندگان واحدهای اجرا میتوانند با ورود به بخش اطلاعیههای وب
سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت
الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.
بیشتر بخوانید:
وی افزود: در این سامانه از ساعت هشت تا چهارده، امکان ثبت
پذیرش نوبت در هر ساعت 60نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به
اداره اجرا در ساعت مقرر میتوانند به پرونده خود رسیدگی کنند.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران از مراجعین خواست که به موقع و در زمان اعلام شده در اداره اجرا حضور یابند.
انتهای پیام/
- يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰:۳۰
- ۴۰۶۹ بازدید
- منبع: خبرگزاری میزان