رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد:
بزرگنمایی:
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از ثبت بیش از هفت هزار شماره همراه در سامانه پیامکی خوشامدگویی و اطلاعرسانی شهرداری یزد خبر داد.
تاج پرس/یزد
مهدی فلاح تفتی اظهار کرد: یکی از اصلیترین رویکردهای شهرداری یزد انجام اقداماتی نوآورانه در راستای توسعه شهر هوشمند است.
وی خاطرنشان کرد: در نوروز 1402 برای اولین بار شهرداری یزد با محوریت سازمان فاوا اقدام به اطلاعرسانی هوشمند به مسافران و گردشگران نوروزی کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق پیامک خوشامدگویی برای مسافران ارسال نمود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در همین راستا استقبال خوبی از این روش اطلاعرسانی صورت گرفت و بیش از هفت هزار شماره همراه در این سامانه ثبت شد.
فلاح گفت: همچنین جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران پیشبینی گردید که 24 ساعت پس از ثبت شماره در سامانه، یک پیامک نظرسنجی نیز به صورت خودکار ارسال گردد و میزان رضایت گردشگران را سنجیده و انتقاد و پیشنهادات مسافران را دریافت نماییم.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از پاسخهای دریافت شده از مسافران نشان دهنده رضایت آنها از این خدمات بوده ادامه داد: شایان ذکر است شمارههای ثبت شده در این سامانه یک بانک اطلاعاتی بسیار خوبی برای شهرداری محسوب میشود تا در سایر رویدادها و مناسبتهای آینده که در شهر یزد داریم، از طریق آن به هموطنان سایر شهرها نیز اطلاعرسانیهای لازم صورت پذیرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: علاوه بر این امسال خدمات الکترونیک دیگری هم برای مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته شده بود که زمینه بهبود ارائه خدمات را فراهم کرد.
- شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶:۰۸
- ۳۷۶ بازدید
- منبع: خبرنگار:فرخنده تاج آبادی /مدیر مسئول علیرضا تاج آبادی