بزرگنمایی:
مدیر مخابرات منطقه یزد در نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورا، فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان به بررسی وضعیت ارتباطی و مخابراتی روستای درند پرداخت.
تاج پرس/یزد
در این نشست که به دعوت نماینده مردم شهرستان های مذکور انجام شد، صباغیان ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب مخابرات استان ، مشکلات آنتن دهی و پوشش تلفن همراه در روستای درند را بیان کرد و خواهان تعامل و همکاری بیشتر در زمینه های خدمت رسانی به مردم شد.
در ادامه این نشست زارع مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد ارتباطی استان و شهرستان بهاباد افزود: در حال حاضر چندین طرح و برنامه مخابراتی در این شهرستان در حال اجراست که با اتمام آنها ضمن ارتقاء زیرساخت ها، رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.
زارع یکی از اولویت های مخابرات منطقه یزد را برقراری و ایجاد ارتباطات پایدار در مناطق روستایی دانست و ضمن تشریح اختیارات و وظایف قید شده در پروانه فعالیت شرکت مخابرات، آمادگی این منطقه را برای توسعه شبکه ارتباطی مشمول USO اعلام کرد.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد
راه اندازی و ارتقا سایت های همراه اول در استان یزد
مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد از نصب و راهاندازی 3 سایت جدید تلفن همراه و ارتقای تکنولوژی 12 سایت به نسل چهارم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مسعودی مقدم با اعلام این خبر افزود: در ادامه پروژه فاز هشت پلاس در استان و به منظور بهبود و توسعه پوشش ارتباطی ، 3 سایت جدید تلفن همراه در میبد و شهر یزد از ابتدای سال جاری نصب و راهاندازی شد.
وی اظهار داشت : تجهیزات فنی و ارتقای تکنولوژیG 4بر روی 12 سایت مناطق پر ترافیک شهری، جادهای و روستایی در شهرستان های یزد، تفت ابرکوه، اشکذر و بهاباد نصب و راهاندازی شد.
گفتنی است در حال حاضر حدود یک میلیون و 832 هزار خط تلفن همراه اول در استان فعال و ضریب نفوذ تلفن همراه دریزد 143/6درصد است
روش های آنلاین و جدید ثبت خرابی تلفن ثابت در مخابرات منطقه یزد
مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: علاوه بر سامانه 20117 رفع خرابی تلفن ثابت ، روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی به صورت مکانیزه در مخابرات منطقه یزد فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن 20117و یا سایت اینترنتی www.tci.ir و ورود به مخابرات من ) و یا کد دستوری #2020* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.
لازم به ذکر است هر مشترک قبل از تماس با شماره 20117 برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش های اعلامی و جدید ثبت خرابی ، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد .
- سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳:۲۰
- ۱۴۱ بازدید
- منبع: خبرنگار : فرخنده تاج آبادی /مدیر مسئول علیرضا تاج آبادی